Oda se neki!

Oda se neki!

Nem tudom

2015. július 30. - ThePassenger

Nem tudom levenni róla a szemem,
és folyton csak rá gondolok.
Öröm és fájdalom is ez nekem,
nehezen megfejthető a dolog.

A leghelyesebb lány a környéken,
legalábbis számomra.
El tudnám képzelni ővéle
most is és a távolban.

Régóta tart ez a rajongás,
tétova vagyok és bizonytalan.
Erőt gyűjtök vagy valami mást,
várom a megfelelő alkalmat.

Minden nap egy lehetőség,
és én sikeresen elszalasztom.
Szerintem ő annyira szép,
kár lenne a kezdést elszúrnom.

Nincs tökéletes szitu, tudom,
a sors nem akarja megrendezni.
Azt, hogy őt észre vettem egy napon,
képtelenség elfelejteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://odaseneki.blog.hu/api/trackback/id/tr17663138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása