Oda se neki!

Oda se neki!

Beléd zúgtam

2015. július 30. - ThePassenger

Bűvölten bolondultam érted régebben,
pedig nem is állt szándékomban.
Ha elmélyülten elmélkedek magányomban,
eszembe jut, hogy beléd zúgtam.

Hiába azóta is minden,
kár volt az a rengeteg fájdalom.
Szétkürtöltem lelkesen mindenkinek,
hogy a szívemet neked adom.

Beléd zúgtam, kicsit újjá születtem.
Beléd zúgtam, hatalmad volt felettem.
De te a hatalmad elhanyagoltad, a WC-n lehúztad.
Ámor mellélőtt, amikor beléd zúgtam.

Sajnos egy kicsit meg is haltam,
azóta folyton folyvást feltámadok,
de ez a körforgás unalmassá vált,
remélek egy ennél szebb változatot.

Térképpé változott az ágy,
és soha le nem tagadnám,
láttam igen színes álmokat,
amikre ébren nem is gondoltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://odaseneki.blog.hu/api/trackback/id/tr157667190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása